maandag 1 maart 2010

Welkom op de af-vallen blog

Hallo allemaal,

Het doel van deze blog is mensen die willen afvallen te informeren over de mogelijkheden die er zijn om verantwoord af te vallen en op het juiste gewicht te komen!

Hier komt wekelijks een artikel over afvallen, dieet of afslanken. Het afvallen kan op een aantal manieren gebeuren:
  • Afvallen door sport en beweging
  • Afvallen door verandering in de voeding
  • Afvallen door medische ingrepen zoals bijvoorbeeld een maagband.
U als volger kunt u ervaring bij een bepaalde manier van afvallen als comment onder aan een bericht neerzetten. Op die manier hoop ik dat hier een interactieve plaats op internet ontstaat waarop iedereen zijn informatie over afvallen, calorieën en afslanken kan gaan vinden!

Ik hoop op uw inbreng en ervaring over het afvallen!

1 opmerking:

  1. Leuke blog!

    Oké -

    Kort en krachtig is de reden waarom ik schrijf:

    Mijn naam is Natasha Rose
    en ik coach vrouwen naar een gelukkiger en
    gezonder leven, een heerlijke combinatie van
    spiritualiteit, Ayurveda en succes coaching.

    Wanneer jullie werken met gastbloggers
    dan schrijf ik graag een aanvullend artikels om onze lezers/lezeressen het duwtje in
    de rug te geven waar ze bij ons naar op zoek zijn.

    Maak kennis met mijn stijl op www.vrouwengeluk.com

    Weet je, het is altijd fijn om mensen
    met dezelfde passie te leren kennen en
    ik hou enorm van wat ik doe en sta open voor
    alternatieven en samenwerkingen.

    Laat me gerust weten wat je denkt,

    Liefs,
    Natasha

    Website: www.vrouwengeluk.com
    Telefoon: 0032 486 070857
    Email: info@vrouwenfocus.com

    BeantwoordenVerwijderen